måndag 17 december 2007

Hipp hipp hurra!!!




Idag fyller jag år!
Tvåsiffrigt, men båda siffrorna är under 5.
Lura på den...
Jag har fått massor av fina presenter.
Halsband från SNÖ och egen tillverkade smycken av barnen, mycket fina med pärlor i alla färger. Fina underkläder och fina tröjor från Stadium. Kan rekommendera den "gosiga" man får många kramar när man har den på sig. Snyggaste dataväskan på denna planet (finns hos Bluebox.se). En väldigt häftig mobil, min stackars sambo skämdes över min gamla och köpte denna coola från Samsung. Jag lovar att jag ska använda den. Jag är inte så mobilig av mig, glömmer den hemma, glömmer ladda den...

Nu ska det bli ändring ska bära denna lilla juvel med mig :-)
Tusen tack alla snälla, nära och kära!

2 kommentarer:

Editor sa...

Grattis i efterskott!

Kul att du också bloggar nu!

//Caroline

Maria sa...

Tack så mycket!
Än så länge är jag på nybörjar stadiet och har inte koll på allt...

/Maria