måndag 17 mars 2008

Herrbesök

Idag har jag herrbesök.
Två stycken i förda bara kalsonger som spelar SonicHeros på xboxen.
De tittade bedjande på mig och frågade "snälla kan inte vi få spela i kalsongerna?".
Vad svarar man på det?!
Självklart får man spela i kalsongerna.

För tillfället har de hoppat i badkaret istället, utan kalsonger.
Börjar låta perverst det här...
Tur att herrarna bara är fem år gamla.

Nu måste jag be om nåd för att få förlängning på tiden till en inlämningsuppgift.
Tiden går ut i dag så jag är lite sent ute...
Jag läser en kurs på distans och det är totalt 5 uppgifter som ska göras och lämnas in. Den andra borde ha skickats in idag, men jag har inte börjat ännu hhmmm...

Om magistern är snäll, kanske man i framtiden kan få ett smakprov på en inlämningsuppgift här på bloggen :-)

Inga kommentarer: