söndag 23 mars 2008

På väg mot fjällen


Solen lyser och bilen rullar mot fjällen. Vi har nyligen besökt
sveriges mest lönsamma mc donalds i alla fall så här års.
Hhhhmmm...
Man kan undra om vi ska på skidsemester eller sladdsemester.
Sitter inlindad i sladdar från alla håll och kanter!

Barnen tittar på film i baksätet på lånade DVD-skärmar, nu slåss de bara den stund det tar att byta till nästa film :-)
Själv lyssnar jag på min iPod och bloggar med mobilen.
Chaffisen är sur!
Sur på tanter och gubbar som bromsar varje gång det dyker upp en fartkameraskylt men de kör fort förbi fartkamerorna.
Puckon! - stönas det då och då i vår bil.
Alla har ju faktiskt inte en GPS med fartkameravarning - konstigt.
Å vad jag gillar det här landet!
Fotot: vyn jag har framför mig genom vindrutan.

Inga kommentarer: