torsdag 8 november 2007

Jättekudde

I söndags slog jag till, efter ca 1-1,5 års suktande efter varsin Fatboy till barnen att gosa i framför TV:n. Nu blev det inte en Fatboy utan 2 st. Sit on it. Jag har sneglat en längre tid på även dem då designtorget har dem i sitt sortiment. Jag vet egentligen inte riktigt vad som skiljer dem åt?!

I söndags tog yngsta sonen och jag en promenad för att klapp islandshästarna som finns ca 10-15 min från vårt hus. Bredvid hagen till islandshästarna finns en ladugård som är ombyggd och numer rymmer två butiker. Den ena är ”butiken på landet” och den andra är en nystartad barnklädesaffär som har några av mina favoritmärken bl.a. Reima tec och Nanook. SÅ där var jag bara tvungen att ta en titt när vi ändå var i krokarna, till sonens stora besvikelse, han hatar affärer. Han hade tur det blev en kort tur i affären för det första jag fick syn på var denna ”Sit on it”. Fem minuter senare vandrade vi hem. En nöjd son som sluppit ur affären och en nöjd mamma som beställt en kaki och en brun jättekudde och nu hade huvudet fullt med nya inspirerande idéer om hur huset hemma skulle göras om. Leveranstid är ca en vecka.
Så snart……

1 kommentar:

harryshylla sa...

Halloj min sköna och tack för DIN kommentar :-) Vilka härliga puffar - jag har 2 på vinden (modell stenåldern), en aprikos och en grå...så mössen har det ombonat!! Va kul - nu kommer vi igång både du och jag eller hur? Nu är jag installerad här i Västerbotten, har åkt skidor 1,5 tim och nu ska jag bearbeta lerklumpen. Kram så länge - Harry :-)